månens dag.



Detaljer från dagens klädsel. Älskar mina nya byxor! Och världens finaste klocka från Daniel Wellington♥

Hej på er! Blev visst inte så bra bloggning igår trots allt, men jag gjorde faktiskt en videoblogg till er! Jag satt och spelade in, redigerade och laddade upp (jäklar vad trögt det är att ladda upp en nio minuters lång video till youtube, men efter tre gånger fungerade det på videofyme istället!) från 16-tiden till halv elva ungefär... Jag har publicerat ett tidsinställt inlägg med videon i tills imorgon, för jag vet inte om jag ska lägga upp den eller inte... Den blev lite tyst och jag ser trött ut, men jag vet ju att ni vill ha en videoblogg!

Nu måste jag göra svenska, C ya♥





Kommentarer
Postat av: hihiihih det e jag

Jävlar va snygga kläder!:D:D kan inte du ta en bild på din jacka (haha stalker) <3<3<3

2012-03-26 @ 19:22:39
Postat av: JULIA - Svar

Sv: Taaaack mannen! Det kommer i videon imorgon! Är det linnea? Eller är det en annan läskig stalker? ;)

2012-03-26 @ 20:06:34
URL: http://starsfrommars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0