Hanna

Olah!
Det är jag som är Hanna Meyer, känd bloggare för er som inte vet. http://endasthannas.blogg.se/! In och kolla. Jag ska beskriva Julia för er eftersom jag inte tycker hennes riktiga jag kommer fram i bloggen. För er verkar kanske Julia som den mes'n i hennes videoblogg. Men så är det inte! När hon är trött är hon som en jobbig liten femåring och när hon är pigg så är hon som en jobbig liten femåring. Vi gillar att hitta på killnamn med a i slutetno:n och då brukar det spåra ut och hon går med på att göra vad som helst med mig på gympan... haha. Hon kan prata med jättemörk röst, dygnet runt och gillar spinkiga killar med halvlångt hår som börjar på A ... oj! Men Julia är jättego och följer alltid med mig till matan på torsdagar när jag vill ha choklad. Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0