About Gina Tricot

Gina Tricot by julia
Tänkte inte precis att detta skulle vara en klädesblogg, men vafan, ett litet inlägg är väl kul?

Först när Gina Tricot kom älskade jag det! Det var nytt och precis min stil. Men sen blev det (förlåt om någon misstycker) mer som fjortisaffären och mitt intresse blev mindre och mindre. Men nu jävlar! Fan vad snygga saker det finns där! Har letat efter ljusrosa och mintgröna jeans hur länge som hällst och så bara ploppar de upp med bra pris och allt! Måste berömma de lite ju. Väldans fint på kollaget över, vill ha allt! Någon som vill köpa? Tack!




Kommentarer
Postat av: Anonym

byxorna är så sjukt snygga! mitt problem är att de är alldeles för långa...

2012-03-19 @ 18:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0