Who will love you? Who will fight? Who will fall far behind?



Sitter och lyssnar på Bon ivers Blindsided, så fin!

Har ju helt glömt bort och berätta om allt. Okjedå, om bion i måndags och Xfactor igår. Vi tittade på The hunger games, och den var riktigt bra! Några sorgsna stunder, några läskiga stunder och några kärleksstunder. Hahha, det var det jag hade och berätta om den bion. Och Xfactor igår hade jag väl missuppfattat en del, jag trodde att allt skulle börja 17:15, men det visade sig att de släppte in folk 17:15 (fats det var försenat) så vi stog i kö i 1,5 timma (lite mer) och sen fick vi jättebra platser typ längst fram. Jag och Hannah åkte hem vid nio (det slutade vid tio) och då hade man blivit rätt trött, så det var ett bra ställe att åka hem på (vi hade suttit där i tre timmar då). Nu är det bara att hålla utkik när det sänds på tv, det kändes som att en av kamerorna var riktad mot oss hela tiden ungefär!
Nu ska jag städa! C ya ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0