När jag fortfarande kunde drömma...



Bild från min lilla födelsedagsfotografering som jag hade glömt.
Har fått feber, misstänker att jag haft det ett tag nu, har bara inte velat ta tag i det... Haft huvudvärk och lite annat jobbigt för mig. Förhoppningsvis blir det bättre tills imorgon, då är det ju ändå bara halvdag! Inga föreldrar hemma, så funderar på att åka och köpa Ben & Jerrys (om jag inte har någon snäll bror som gör det åt mig), vi skulle ju egentligen handla idag... Det skulle sitta fint, det var så längesen, säkert i somras!
Got to go and watch some more tv, c ya soon♥




Kommentarer
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

vilken fin bild! :)

2012-04-13 @ 19:44:32
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0