17:02


Fredagen den trettonde... Vart ska jag börja beskriva mitt hat mot dig?
Hade sovmorgon till nio. Försov mig till 9:15, för min mobil suger. Var i skolan 9:30 (grym jag är ändå). Men jag hann inte ducha, äta frukost eller borsta tänderna, så jagkände mig skabb hela dan. Sen var det ju fett härligt att inte ha vanliga lektioner på hela förmiddan (hade sexualkunskap och tittade på klipp av family guy), och debatten gick helt okej, pratade mest i min grupp iallafall. Sen var det tacos i skolan (braa skolan, fortsätt så!) men det blev lixom en  swimmingpool på min tallrik och jag blev jättekladdig... Sen gick det kanske inte bäst på fysiktestet, och mina kompisar var lite sisåder mot mig på rasten... Annars var det bra! eheh. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0