Klädkollage

competition1

Skjorta - sheinside.com // shorts - net-a-porter.com // converse // väska - asos.com
ringar - bloomingdales.com & amritasingh.com // Solglasögon - hm.com // bälte - bruunsbazaar.com


competition2

Linne - houseoffraser.co.uk // Kjol - sheinside.com // skor - hm.com // armband - resoul.com & gojane.com


Nu är jag med i en till tävling där man ska göra kollage! Denna gången hålls tävlingen av Maja & Petronella och man kan vinna ett valfritt plagg från sheinside.com. Det är skjortan i det första och kjolen i det andra kollaget som är därifrån och detta är mina två första bidrag. Jag blev inte jättenöjd över hur utseendet slutade, men jag skulle jättejättejätte gärna vilja gå runt såhär!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0